۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

اسم بهنام

2 نفر روبرویم نشسته اند و در حال جست و جو کرد ژورنال هستند البته هرچه زیر و رو می کنند چیزی که مد نظرشان هست را پیدا نمی کنند .
کامپیوتر با اصرار زیادی سعی داره تا روحیه ی مثبتی را به همه القا کند:عسل خانوم دلتنگ شماست...عسل خانوم خوشگل و دلبری...عسل خانوم الهی بمیرم برات...عسل خانوم الهی....اون 2نفر هنوز درحال گشت و گذار بین مدل های موی ژورنال هستند و هنوز چیزی پیدا نکرده اند.نگرانم که از بین این همه ژورنال چیزی را نپسندند.
در حال فکر کردن و افسانه بافتن برای مشتری های دیگر هستم .مستانه خانوم(آرایشگر محترمه)داره با مهین خانوم (یکی از مشتری ها )حرف می زنه :نازیلا دوسم بوداا رفته 300 تومن داده موهاشا اکستنشن کرده حالا میگه خسته شده ،نمی خوامش .(البته من هم نمی دونم اکتنشن چیه )آره مهین جون این نازیلا یه دختر داره خیلی دختر خانومیه.(من هم مفهوم دختر خانومیه را نمی فهمم).فقط یه مشکل داره ،قدش خیلی کوتاست.سرش را برمی گردونه سمت من و تموم تخیلاتم را با قدرت تمام جِر میده و میگه بلند شو .در حالی که چشمام را گرد کرده ام ،بلند می شوم.
-آهان همین قدره...امممم... نه....یه کم بلند تره(قد من 163هست)
مهین خانوم:اِ؟آهان..خب حالا خوشگل هس؟اگه خوشگله می شه قدش را نادیده گرفت.اصلا اگه شمارش را داری بده به بهنام معرفیش کنم...ببینه خصوصیات مد نظرش را داره.
هنوز از پارگی تخیلاتم گنگم، با اشاره ی دست مستانه جون میشینم سر جام.و دارم به این فکر می کنم که چه خصوصیات دیگه ای می تونه مد نظر بهنام باشه؟
مستانه جون به من اشاره می کنه و می گه بیا بشین.
اون دو نفر هنوز هیچ مدلی پیدا نکردند.با یه حالتی بهم نگاه می کنه .
موهای فرفری کوتاهم به مغز سرم چسبیده.مستانه جون به موهام اشاره میکنه و میگه دیگه چیه اینا را می خوای کوتا کنی؟تو که هیچی مو نداری...بذار موهات بلند بشه قشنگتره
یه نگاه به همه ی مگسهای دور و بر شیرینی انداختم..همشون موهاشون بلـــَـــــند تا اینجا.جواب دادم:از موی بلند بدم میاد.
با دست اشاره می کنه به صندلی (احتمالا یعنی بشین) و من هم اطاعت می کنم.
میگه موهات تمیزه ؟میگم دیشب ساعت 12 حمام بودم.دستش را آروم می ذازه روی موهام.میگه کثیفه.میگم الان ساعت یازدست.چطوری کثیفه؟میگه شامپو را بردار و برو بشور.میگم:نمی خوام.خدانگهدار.
احساس می کنم چقدر از اسم بهنام بدم میاد.
ngn نوشت:آآآآآآآآآآآی من بلد نیستم با این بلاگر کار کنم):

هیچ نظری موجود نیست: